עונות

עונות

עונות

אני מכיר את מיכל כ- 12 שנה. בשנת 2004 ניהלתי חברה בתחום ההלבשה התחתונה, הדירקטוריון של הקבוצה בחר את מיכל להוביל תהליך אסטרטגיה שיווקית.
מסקנות האסטרטגיה היו טובות אך לא יושמו בשל מכירת החברה.
ב- 2007 פניתי אל מיכל לבצע אסטרטגיה שיווקית בחברת עונות מודל (חברת האופנה) אותה ניהלתי. מיכל יחד עם אורית גניש – ביצעו אסטרטגיה שיווקית מדויקת להפליא.
המחקר שביצעו הצביע על הבעייתיות בשוק מידות גדולות לנשים ועל כשלים מובנים במותג הפועל בשוק הזה.
תוצאות התהליך האסטרטגי היו בין השאר מיצוב החברה במידות הביניים ולא במידות הגדולות – דבר שהצריך שינוי בכל מחלקות החברה.

האסטרטגיה השיווקית הייתה בסיס מקיף ומדויק לתהליך המיתוג שביצע אח"כ ברוך נאה. השינוי השיווקי / מסחרי, קונספט החנויות, הפיתוח העסקי וכו' בעקבות המלצות האסטרטגיה – היו בין הגורמים המשמעותיים ביותר לצמיחה מהירה של החברה (תוך 5 שנים הוכפלו מחזורי החברה).

העובדה שלמיכל יש רקע של מנכ"לות תורמת רבות לתהליך האסטרטגי משום שהיא לא מנותקת מהמשאבים והדינמיקה של הארגון וגם מחוברת באופן טבעי לפיתוח העסקי ולמסחריות בכל הרמות.

סיכום – היכרות השוק והידע המקצועי של מיכל יחד עם האינטראקציה הטובה שלה עם אנשים – יוצרת שילוב של נוכחות חזקה אבל לא מאיימת – מה שגורם למקבלי ההחלטות בחברה להשתכנע אך גם לעובדים לרצות לשתף פעולה ולהטמיע את השינויים בארגון.

בברכה

גלעד שלומי

דילוג לתוכן